Gorkyman: Du vill alltså ha tillbaka pippifågeln? Vi tillhör antagligen olika generationer men jag håller inte alls med. Fullständigt historielöst i min värld
Gillar homagen till rötterna, till bygdens lag. Låten påminner på något sätt om varför man håller på Timrå. Vad vi tycker är speciellt med laget.
Samtidigt så är den ingen stämningshöjare tyvärr. Gillar idén med en arena-allsång, men när adrenalinet är på topp inför en viktig match så vette fan om denna skapar gåshud och blodsmak.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.