tjobba: Håller med han till fullo, var på plats o tänkte när dom spelade låtar med lite drag i, hela publiken var med o man kände hur ladan kokade. O jag tänkte fyfan va magiskt detta är. Bara för att sen dra igång med Timrå hej, majoriteten av sittplats satt sig ner och slutade engagera sig.
Matchen mot Luleå som endå har kvar sitt björnhuvud. Då vart jag avis o tänkte vårat örnhuvud var så mycket snyggare.
Vi här inne skriver hela tiden om minsta lilla feldribbling, felpass o misstag. Men nu tycker jag fan att vi måste förvänta oss mer av supporter som bestämmer låtar, och ta tillbaka örnen. Fan vi tjatar om tallar på tröjan. Vad tror ni lockar mer, att veta vilken jäklar stämning det blev med tex nannes låt eller Timrå hej?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Matchen mot Luleå som endå har kvar sitt björnhuvud. Då vart jag avis o tänkte vårat örnhuvud var så mycket snyggare.
Vi här inne skriver hela tiden om minsta lilla feldribbling, felpass o misstag. Men nu tycker jag fan att vi måste förvänta oss mer av supporter som bestämmer låtar, och ta tillbaka örnen. Fan vi tjatar om tallar på tröjan. Vad tror ni lockar mer, att veta vilken jäklar stämning det blev med tex nannes låt eller Timrå hej?