1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2567496

Sv: Apropå nånting...
Knass: du måste ju vara ett troll.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det är fascinerande hur folk är snabba på att peka ut Växjö, Örebro etc som plast när man själv vill föra klubben till just det plastiga.
Ställ er upp och stäm med i Timrå Hej, inget är bättre än en mäktig läktarsång- framförallt i lite långsammare tempo. Hur snabb är Bajens Just Idag är jag stark? Hur snabb är blåvitts Poseidon? Eller för att ta ett exempel från en annan svensk hockeyklubb: Rögles För vårt RBK?
Ni vill alltså byta ut Timrå Hej som har en enorm potential att bli en magisk hymn mot en låt som man är knäpptyst under fram tills djn sänker volymen och man skrålar ”wöööh”? Ni måste skämta mig aprilo.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.