1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2567531

Sv: Apropå nånting...
Supporterklubben har sagt sitt.

Förresten hörde ni att Luleå sjöng ”Hata Timrå” i lördags? Har någon meddelat FB-grupperna att hat, hot, dödsvåld, hathot och drogpåverkan förekommer även på andra arenor?
Uppladdat:

500x0-img6107.png


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Enligt eliten i Timrås FB grupper så skall man ju slå knäna av dem med ett basebollträ i så fall. Helt klart en rimlig reaktion och bestraffning!1!1

Sv: Apropå nånting...
{9908}: haha, fb-grupperna har minsann redan påpekat hur bra drag det var i Luleå genom tvn och att dom fokuserade på sitt EGET lag och inte andra lag med hat.

Glömde detaljen att dom skrek hata Timrå, och nån ramsa med vi hatar djurgården och ALLA andra lag. Dom hatar alltså alla 😡😡

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Sjunger Boyce en vers?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer