{9908}: Enligt eliten i Timrås FB grupper så skall man ju slå knäna av dem med ett basebollträ i så fall. Helt klart en rimlig reaktion och bestraffning!1!1
Sputnik: du har ju svaret i din profilbild. "Vi gjorde mål igen... T I M R åååå ska det va" och det bästa är ju att alla kan sjunga med utan att skämmas för eventuell avsaknad av takt- och tonkänsla. Husum-Elvis FTW!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer