mikenomad: Konsten är att värna om sin historia, tillfredsställa den unga generationen..och den gamla, hitta ngt klatschigt, och locka mer publik till arenan.
Helt klart är att det finns mycket att förbättra i arenaupplevelsen. Kanske läge för SK och TIK att köra ett litet projekt runt detta?
Små saker kan ibland göra stor skillnad.
Ex:(bara ngt jag kom på i all hast) Tävlingar i pauser på isen Kiss-cam Uppträdande i pausen Försäljare som går runt i arenan och på läktaren Decibelmätare på skärmen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer