1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2567564

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Konsten är att värna om sin historia, tillfredsställa den unga generationen..och den gamla, hitta ngt klatschigt, och locka mer publik till arenan.

Helt klart är att det finns mycket att förbättra i arenaupplevelsen. Kanske läge för SK och TIK att köra ett litet projekt runt detta?

Små saker kan ibland göra stor skillnad.

Ex:(bara ngt jag kom på i all hast)
Tävlingar i pauser på isen
Kiss-cam
Uppträdande i pausen
Försäljare som går runt i arenan och på läktaren
Decibelmätare på skärmen

Mm, mm mm mm mm mm mm mm

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nannes "Vi är dom tuffaste" tar jag gärna tillbaka!!!
Örnen vill jag dock pensionera men vad sägs om vi klär ut 2 A-lagare till tallar och så kan de ragla runt där inne på isen en liten stund?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer