+ 2
Inlägg: 2567564
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nannes "Vi är dom tuffaste" tar jag gärna tillbaka!!!
Örnen vill jag dock pensionera men vad sägs om vi klär ut 2 A-lagare till tallar och så kan de ragla runt där inne på isen en liten stund?
Örnen vill jag dock pensionera men vad sägs om vi klär ut 2 A-lagare till tallar och så kan de ragla runt där inne på isen en liten stund?
+ 3
Helt klart är att det finns mycket att förbättra i arenaupplevelsen. Kanske läge för SK och TIK att köra ett litet projekt runt detta?
Små saker kan ibland göra stor skillnad.
Ex:(bara ngt jag kom på i all hast)
Tävlingar i pauser på isen
Kiss-cam
Uppträdande i pausen
Försäljare som går runt i arenan och på läktaren
Decibelmätare på skärmen
Mm, mm mm mm mm mm mm mm