Jag är inte för nån låt faktiskt vare sigTimrå Hej eller Nannes Vi är dom starkaste. Finns det ingen musiker i Västernorrland/Sverige med Timrå IK sympatier som kan göra en riktigt bra låt som kan bli introsång i arenan? Nån hymn? Va? Va? Va?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Finns det ingen musiker i Västernorrland/Sverige med Timrå IK sympatier som kan göra en riktigt bra låt som kan bli introsång i arenan? Nån hymn?
Va? Va? Va?
F.ö kräver jag seger imorgon! Timrå Hej…