+ 3
Inlägg: 2567616
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag är inte för nån låt faktiskt vare sigTimrå Hej eller Nannes Vi är dom starkaste.
Finns det ingen musiker i Västernorrland/Sverige med Timrå IK sympatier som kan göra en riktigt bra låt som kan bli introsång i arenan? Nån hymn?
Va? Va? Va?
F.ö kräver jag seger imorgon! Timrå Hej…
Finns det ingen musiker i Västernorrland/Sverige med Timrå IK sympatier som kan göra en riktigt bra låt som kan bli introsång i arenan? Nån hymn?
Va? Va? Va?
F.ö kräver jag seger imorgon! Timrå Hej…
+ 2
Örnen vill jag dock pensionera men vad sägs om vi klär ut 2 A-lagare till tallar och så kan de ragla runt där inne på isen en liten stund?