Gorkyman: Jag fattar. Du och några till är där för konsertkicken. När fan sjöngs det läktarsång till tung techno sist? Nå, hela den här diskussionen handlar om tycke och smak och är fullständigt meningslös. SK har satt ner foten, Timrå Hej it is
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nå, hela den här diskussionen handlar om tycke och smak och är fullständigt meningslös. SK har satt ner foten, Timrå Hej it is