Gorkyman: Precis. Och helt ärligt så tycker inte jag heller att Timrå Hej är nåt vidare. Men jag skiter i det om alla sjunger med för det är det som är poängen. Att vi har nåt som alla sjunger med i, unisont och mäktigt. Hur fan det låter är en annan femma. Sen kan vi pumpa på med upptempo i övrigt. Eller rättare sagt, sen s k a vi pumpa på med upptempo i övrigt!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...