1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2568001

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det går ju att skriva en ny hymn. Joel Almes Snart skiner Poseidon är ett väldigt bra exempel på det. När klacken sjunger den känns det verkligen som att den varit IFK Göteborgs hymn i decennier.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
I Aftonbladet skriver Wennerholm febriga runk-krönikor om Modo och i Expressen skriver Mr Madhawk snyftreportage om stackars Deadhawks

Nu jävlar är SHL som vi känner det igång på allvar igen!

Imorgon slår vi ur underläge, det brukar passa oss utmärkt. Hela världens hockeyhjältar kommer till Timrå för att leka hem en defileringsseger.

Jag är dock optimist och tror faktiskt att vi kan överraska experterna och lyckas undvika tvåsiffrigt i arslet!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer