1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2568902

Sv: Apropå nånting...
I Aftonbladet skriver Wennerholm febriga runk-krönikor om Modo och i Expressen skriver Mr Madhawk snyftreportage om stackars Deadhawks

Nu jävlar är SHL som vi känner det igång på allvar igen!

Imorgon slår vi ur underläge, det brukar passa oss utmärkt. Hela världens hockeyhjältar kommer till Timrå för att leka hem en defileringsseger.

Jag är dock optimist och tror faktiskt att vi kan överraska experterna och lyckas undvika tvåsiffrigt i arslet!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Oddssättarna som ändå bör veta bäst har Timrå som klara favoriter
1,75 hemmaseger
4,05 bortaseger

Klarar hemmalaget favorittrycket?
Ja det mesta talar väl för det, men större favoriter har vikt ner sig på hemmais

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer