Sputnik: När ska man vaska om i femmorna? Vad är det som händer? Har aldrig sett oss så här dåliga tror jag. Utspelade av ett mediokert SAIK. Osynkat, viljelöst, tempofattigt och inte en passning rätt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad är det som händer?
Har aldrig sett oss så här dåliga tror jag. Utspelade av ett mediokert SAIK.
Osynkat, viljelöst, tempofattigt och inte en passning rätt.