Sigge: Fattar såna här människor vad de utsätter sina supporterkamrater för? När de går in och hånar så här tidigt efter man vunnit EN match.
Det kommer endast bidra med en ström av tillbaka-hån sedan när den bittra verkligheten kommer ikapp. Så att de som faktiskt inte gjort något får ta del av det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det kommer endast bidra med en ström av tillbaka-hån sedan när den bittra verkligheten kommer ikapp. Så att de som faktiskt inte gjort något får ta del av det.
Jaja. Inte så shysst av dig bara.