Ni som trodde att SCA skulle vara nån kassako får nog tänka om. De har köpt arenanamnet, inte Timrå IK som förening. Tror inte vi ska förvänta oss några allmosor därifrån utanför sponsorkontraktet för namnet
Godmorgon! Hoppas alla får en bra dag. Jag har en jävla kukmorgon, och kan härleda allt till gårdagens skådespel. Vi hoppas det släpper successivt, ny match på lördag.
Tog fram en låt för morgonens humör. Fredag till trots:
Melodi: Mange Schmidt - Glassigt
Jag vaknar upp, ah Livet suger igen Dags för mig att gitta från lägenheten Men först, alltid en scroll Ser massa jävla skit, från SHL Suger rövpung Rö-rö-rövpuung
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.