1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2568776

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Ni som trodde att SCA skulle vara nån kassako får nog tänka om. De har köpt arenanamnet, inte Timrå IK som förening. Tror inte vi ska förvänta oss några allmosor därifrån utanför sponsorkontraktet för namnet

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Godmorgon!
Hoppas alla får en bra dag. Jag har en jävla kukmorgon, och kan härleda allt till gårdagens skådespel. Vi hoppas det släpper successivt, ny match på lördag.

Tog fram en låt för morgonens humör. Fredag till trots:

Melodi: Mange Schmidt - Glassigt

Jag vaknar upp, ah
Livet suger igen
Dags för mig att gitta från lägenheten
Men först, alltid en scroll
Ser massa jävla skit, från SHL
Suger rövpung
Rö-rö-rövpuung

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Gnistan har slocknat, - inte bra
upp till bevis i morrn
annars inför löneavdrag

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.