Dä ä slut rabbuslingar! Dä bli spel mot Clemenäs, Burträsk, Pajala å Övertorneå näst säsong!! Vakna i hamoschen imorse å insåg! Vi ä int bättr!! Ja hopp dä ha massor mä gravdricka i Kåtan vid Sydkraft imorgon för dä behövs mot Wernholm å Sture!!! Världsmästare på försäsongen å mot Indianerna!!! Efter pansarvagnarna ifrån norr stå graven öppen!! Bolage å Apoteke öppna snart å ångesten släpp!! Ja hopp ha ha fel men dä känns fan int bra dä här rabbuslingar!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dä bli spel mot Clemenäs, Burträsk, Pajala å Övertorneå näst säsong!!
Vakna i hamoschen imorse å insåg!
Vi ä int bättr!!
Ja hopp dä ha massor mä gravdricka i Kåtan vid Sydkraft imorgon för dä behövs mot Wernholm å Sture!!!
Världsmästare på försäsongen å mot Indianerna!!!
Efter pansarvagnarna ifrån norr stå graven öppen!!
Bolage å Apoteke öppna snart å ångesten släpp!!
Ja hopp ha ha fel men dä känns fan int bra dä här rabbuslingar!!