1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2568844

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
DenRöda: Ja backparen måste göras om. Som det är nu är det felbalanserat och vi verkar inte lita på varandra för fem öre och då sprider det sig genom hela laget. Så problemen börjar bakifrån så att säga. Får vi till defensiven så kommer det se bättre ut framåt också med uppspelen. Back to basics som mot Frölunda. Hög forecheck och ett jäkla gnuggande och intensivt spel. Mycket står på spel nu. Kan vi göra det utan Didde och Hartmann? Kanske men tveksamt. Hoppas iaf att Hartmann spelar på lördag. Vi behöver en rightare som också går in framför mål och stökar.

Rundblad lekte hockey igår. Hans 2-0 upp i nättaket var grymt snyggt. Modo blir ingen lätt nöt att knäcka som det var för oss på försäsongen det ska gudarna veta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.