1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2568865

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Peter Jansson: Jag påstår att du har fel. På pappret har vi en av SHL främsta forwardsuppställningar sett till våra två scoring lines och jag skulle vilja påstå det bästa målvaktsparet. Men det som saknas nu är framförallt karaktär och vilja.

Den totala bristen på hemjobb vid 3-1 från DHL där SAIK kommer 4 st mot 2 Timrå försvarare var så flagrant uselt att orden inte räcker till.

För övrigt så håller jag inte med om att SAIK spelar grishockey, de var bättre än oss igår. Punkt.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Patrick Polly: ja jag var inne på det igår och jag säger det igen - det är inte laguppställningen på pappret det är fel på utan felet verkar sitta i skallarna på de som finns med i laguppställningen. Av de sex spelare vi kan mönstra i topp två kedjorna så är det väl bara Hanzl och Pääjärvi som får godkänt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.