1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2568904

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Nucky: Jo det kan det mycket väl bli. Har ju varit en del incidenter under hockeyallsvenska åren. Det är ju också ett derby vi ska ju inte hålla varandra i hand och sjunga we shall overcome.

Timrå anordnar dessutom uppladdning från klockan två så nog kommer det här kunna bli hetsigt.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Vulgata: Kan det bli hockeybråk i Luleå efter match kan det bli det även i Timrå, speciellt med tanke på säsongsinledningen och om det blir ytterligare en förlust. Hoppas att jag har fel dock. Bråk hör inte hemma inom hockey eller någonannanstans.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Vulgata: Är det grabbarna med vita t-shirts ni syftar på?
Låt oss för helvete hålla sånt skit undan hockeyn..
När man ser hur mycket folk brinner för hockeyn häruppe i norr blir man lite lokalpatriot. (då syftar jag på hela norrland)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.