Tom Topp: Ja en bra insats på lördag och känslorna kan ha vänt. Framförallt så har jag nog landat i att spelarna nog får mycket inställning "gratis" på hemmais med publiken och adrenalinet i ryggen.
De måste börja våga skita ner sig på bortais är känslan. Framförallt spelare som Hållander som egentligen bygger mycket av sitt spel på just inställning och hårt jobb. Han hade ju hyffsade stats i AHL och vad han kan på SHL nivå vet vi ju egentligen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
De måste börja våga skita ner sig på bortais är känslan.
Framförallt spelare som Hållander som egentligen bygger mycket av sitt spel på just inställning och hårt jobb.
Han hade ju hyffsade stats i AHL och vad han kan på SHL nivå vet vi ju egentligen.
Sluta fundera och kör ner skallen och bara kör!