Stryparn: Kan ingen - MED BEHÖRIGHET - redan nu skapa en matchtråd inför matchen mot Modo imorgon? Så slipper vi rabbla på en massa om en match som ligger framför oss, i en tråd som gäller en match som nog alla helst av allt vill lämna bakom sig? #baraentanke
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så slipper vi rabbla på en massa om en match som ligger framför oss, i en tråd som gäller en match som nog alla helst av allt vill lämna bakom sig?
#baraentanke