Sputnik: Vore ju kul om han kunde länka vad han såg. Inte speciellt svårt att ta fram det om han nu har sett det på twitter. Räcker med ett ord för att söka fram tweets.
{7043}: Jo precis. Detta rykte känns riktigt långsökt dock. Skall vara om nått Schweizisk lag skall ha lagt nått fint bud på typ Eronen då plus spelare in.
Annars vore det ju smått dåligt av Kapanen att redan nu få skeppa/tradea nån av sina egna förlågningar så här tidigt in på säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer