Inlägg: 2569279
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Känns ju smått otroligt att vi skulle skeppa iväg en back nu med tanke på den kris som råder.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Så länge vi inte fått sett vad som skrivits så vet vi ju inte om det överhuvudtaget finns något rykte.
+ 1
Annars vore det ju smått dåligt av Kapanen att redan nu få skeppa/tradea nån av sina egna förlågningar så här tidigt in på säsongen.