1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570342

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Sa ju att ni skulle ta det. Grattis.

Nu hoppas jag att fans från bägge läger håller en god nivå och inte sprider en massa dynga åt höger och vänster. :)

Kul att derbyna är tillbaka, får hoppas på bättre inställning till nästa möte. Vi blir lite för tunna när Ruohomaa försvinner i första bytet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{9233}: All heder åt er insats. Bra spelat!

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{9233}: Modo kan hålla huvudet högt första två perioderna, definitivt. Ni är nykomlingar, ni har ett svagare lag på pappret men det såg man inte mycket av. Båda lagen är sargade av skador och det påverkar så klart men spelar ni så här så kommer ni ta betydligt mer poäng än vad vi gjorde när vi var nykomlingar 21/22 iallafall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.