pingvin: EP är ju i högform! Hans spel och skicklighet bara skriker ”första PP-formation” men ante vill annat. Forsätter EP så här så har snart ante inget val än att skicka upp honom i hierarkin igen. Och för helvete, ge Lundin chansen nu, han har rotat runt och kastat in kroppen i all möjlig skit i 2 år och nu förtjänar han mer speltid än vad han får. Ge grabben det han förtjänar!
Förhoppningsvis så är det Oskarshamns tur att åka ut. Ogillar den föreningen starkt. Oops! Det får man inte säga! Oskarshamn får man inte ogilla dom är hipster laget nummer ett. Dom ska vi gulla med. Fina Oskarshamn!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer