{297}: Man hade ju velat splittra på DHL, men finns ju ingen mening att splittra på MP - RH - EP i nuläget. 3e med Barre och Lundin visade i kemi idag. Där vill man ju heller inte ändra något, och man kan ju inte blanda 4e med ”1a” heller. Vad kan man då göra?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Pettersson - Hanzl - Pääjärvi
Dahlén - Lundin - Hartmann
Johansson - Lander - Hållander
Meiho - Andersson - Boyce
?