1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570595

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Rip Kirby: Nu när jag kommit över hjärnblödningen från igår och man sansat sig lite så får vi ju ändå konstatera att alla poäng vi tar medan vi spelar med ett skadeskjutet och ineffektivt lag är ren bonus. Vi kommer vara ett annat lag längre in i serien.

Wikegård gav oss några välförtjänta kängor efter igår men han lyfte ju några positiva saker också. Det är en oerhörd styrka att spelare som Pääjärvi och Lundin kan/orkar bära det här laget och hålla oss flytande i dessa svåra tider.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Men hur är det med Erixon? Vi har inte råd med såna backskador!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.