1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570604

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Hade gärna sett att media faktiskt frågar på presskonferensen om sånt..

Krisen är ju närmast total om han är skadad längre än tills vi ska till Oskarshamn..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
På plats var det här ett jävla lidande i drygt 1 1/2 period. Frustrerade och nervöst på ett vis som gjorde det svårt att ägna fokus till att sjunga med också. Det var inte det att Modo var bra, verkligen inte, men vi var så in helvete stelbenta och duttiga. Sedan hände nåt, vi fick två snabba, välbehövliga. I tredje var det ett lag på banan, helt plötsligt såg man lite av det från Frölundamatchen igen. Rejäla beslut, utnyttjandet av ytor. Modo var flera nummer mindre och 4-2 var i slutändan klart i underkant

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.