1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570626

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Tom Topp: nej är även Erixon borta då blir det ihåligt värre på backsidan.
Lyytinen - Rindell
Eronen - Forsmark
Edfeldt - Svensson
Melander som 7e

Oink lär ju ha rena rama lekstugan

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Till oss som funderar över Erixon så kollade jag igenom ordentligt efter vad som händer med honom:

Han åker och byter med 7:25 kvar av andra perioden efter att till synes inte ha varken ont eller nyligen ha varit involverad i någon fysisk situation. Han faller rakt på arslet i början på andra perioden men spelar många byten efter detta utan problem.

Eventuellt bara sjukdomskänning?

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
OlliJanne: OINK har dock haft rena rama autobahn i sitt försvar. Jag har en rätt stark känsla av att DHL kommer leverera på torsdag.

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
OlliJanne: precis! Även om jag tycker att en sån som Forsmark stundtals gör det riktigt bra så behöver han nog en 10-15 matcher för att slipa bort juniormisstagen. Edfeldt spelade enkelt och utan krusiduller igår när han kom in, men ingen av dom är mogen för att lyfta 15-20 minuter speltid, än. Risken är att sånt hellre sänker dom än lyfter dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.