+ 3
Inlägg: 2571004
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Är nyfiken på vilken låt med honom du tänker på? Han sjunger ju liksom inte själv utan var körledare
+ 5

Dä ä Kjelle vi ska ha nä vi åk in i EON!!
I Torskas kör vi Lönnå på högsta när dom Vita krigarna åk in i Be-Ge Arena!!
Ge oss FRID å VINN rabbuslingar!!
Rid inatt å skål tamjefan!!
Halleluja 🙏🙏🙏