1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2571006

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Det du grävt fram om xG på DHL är intressant. Då känns det bara som att de haft oflyt offensivt och det kommer jämna ut sig. Däremot får de skärpa sig defensivt. Lyckas dem där blir vi vassa!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Perreman: Tycker detta också är något jag reagerat på.
Jonte agerar lite stressat, förmodligen för att han vill så mycket framåt och att det låst sig lite. När det blir sådana här situationer där man slänger iväg pucken på fel ställen så kommer ju också farliga omställningar som ett brev på posten.

Jag tror dock självförtroendet kommer höjas så fort det slinker in nått mål. Då kommer hela linan spela mer avslappnat och med mer kyla, det vågar jag nästan garantera!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.