Sputnik: ja han känns minst sagt ungdomlig. Jag tror jag sajna off med "då har jag inga fler åsikter hejdå"
Inlägg: 2571077
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skadeuppdatering. Ingen Erixon mot varken OINK eller Växsjö. Ska undersökas vidare nästa vecka.
Strömberg tillbaka tidigast i början av november. Wedin går allt enligt plan, men där går det ju inte att skynda fram.
Strömberg tillbaka tidigast i början av november. Wedin går allt enligt plan, men där går det ju inte att skynda fram.