1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2571086

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Utan att verka att skrika i panik, men Kapanen får gärna intensifiera backjakten, om han nu är ute på sådan.

Tryout på Ahnelöv hade nog inte varit en dum lösning!

"Tim Erixon missar de kommande matcherna mot Oskarshamn och Växjö.

– Det är bra med honom. Han fick en smäll mot överkroppen under matchen mot Skellefteå och olyckligtvis en på samma ställe i matchen mot Modo. Han kommer inte att följa med till Småland utan vi ska fortsätta att undersöka honom nästa vecka, säger Timrå IK:s lagläkare Christian Rydin.

Didde är borta minst Oktober ut på det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jaha. 0-5 mot Oink då i bästa fall och 0-11 mot lejkers. Värva för FAAAN! Vad håller handlingsförlamade klubben på med, AGERA!!!!!

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag tror att de är vad vi skulle behöva just nu för de är liiite tunt därbak nu 😇🇺🇿

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.