bar mofftak: hade du sagt det innan matchen hade jag tyckt du var en över optimistisk knäppis. Nu tycker jag det låter fullt rimligt. Vi sveper vi Löökers av bara farten också!
bar mofftak: Skön seger, skönt att det släppte för DHL-kedjan i allmänhet och Dahlén i synnerhet. Försvarsspelet lämnar dock en del övrigt att önska. Inte bra när både Erixon och Strömberg är borta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer