bar mofftak: Skön seger, skönt att det släppte för DHL-kedjan i allmänhet och Dahlén i synnerhet. Försvarsspelet lämnar dock en del övrigt att önska. Inte bra när både Erixon och Strömberg är borta.
Vargher85: Ja det var en viktig seger och bra för DHL-kedjan att produktionen kom igång. Däremot är jag ooootroligt frustrerad på Dahléns hemjobb. Jag såg inte hela matchen, men målet till 2-5 hade inte hänt om Dahlén hade skött sitt hemjobb ordentligt. Såg samma tendenser till slöåkning i 2a perioden. Det där måste skärpas upp om vi är tänkta att gå till kvartsfinal, annars kommer det bli tungt bakåt när DHL är inne.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer