1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2575211

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Alltså tvekar inte en sekund på att Kapanen kikar för fullt. Men ”back in nu” tycker jag känns drastiskt när vi har 3 raka vinster och Forsmark och Edfeldt har gjort det jättebra. Även om läget rent krasst är prekärt.
Men någon förlust nu och kasst defensivt spel så hoppas nog jag med att Kapanen vevar in något.

Sen är det ju helt sinnessjukt att vi efter 6 matcher har skador på 3 topp6-backar. Nog för att vi var skadekänsliga, men detta är ju bara löjligt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Melander, Edfeldt, Forsmark, Svensson, Lyytinen, Rindell. Ska vi klara oss på dessa hela oktober? Det är otroligt jävla skört det. Har man budgeterat för slutspel så får man nog ta och agera här. För en till skada och det blir fullständig panik. Lyytinen har dessutom en historik av skador så tycker inte man ska avvakta här. Men det är min åsikt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.