Om vi ska värva en back så måste det finnas en långsiktighet i det, framförallt utifrån ett ekonomiskt perspektiv. Vi kan inte sitta med 10 backar när alla kommit tillbaka. Samtidigt är det svårt att inte känna att vi måste täcka upp för skadorna nu, så ett korttidskontrakt med någon som lösning kan jag definitivt tänka mig. Vi får se hur Kapanen agerar. Jag är bara glad att jag inte sitter på hans stol nu.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer