1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2575231

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Ja varför inte ett byte med Melander!
Helt klart måste det ju vara en back som är "SHL mässig" i allafall. Men jag tänker mig att det borde gå att hitta en som är lite mer rutinerad och stabilare defensiv än just Melander i allafall. 🙂
Vi har ju trots allt Svensson, Rindell, Lyytinen, Forsmark, och Edfeldt. Så en back som kan gå in istället för Melander som sagt.

Sen är det ju inget unikt att gå på 5-6 backar för enstaka matcher, men oktober ut är för skört helt enkelt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Värre saker här hänt, men en hel månad med denna uppsättning är ju jävligt tunn is, hur lugn och optimistisk jag än vill vara.
Nu hade jag bommat att hans prognos är oktober ut, men SKULLE Didde komma tillbaka snabbare, och Forsmark+Noel fortsätter leverera så kan det kanske gå med Melander/lån som extra.
Jag tror vi sätter oss i en mycket mer kontrollerad situation om vi inte panikar något nu, och inte gör av med onödiga pengar.

FBK kändes på förhand svår, nu smått omänsklig, så där räknar man inte med många poäng. Men torsk både FBK+LHC och svajigt spel på det, så är jag helt övertalad.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Spännande bildtext just här:😆😅👍
Uppladdat:

500x0-screenshot20231003120650expressen.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.