Tom Topp: Typ så. Särskilt om det är en korttidslösning så är det väl en hyfsad defensiv back som kan ta en del istid som är på tapeten, med de ekonomiska förutsättningar som finns.
Det är alltid kul på Hockeysnack när det pratas om backvärvningar - man vill "helst" se en 100-kilos tvåvägsback som är bra på grillorna och kan spela första backpar i PP.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är alltid kul på Hockeysnack när det pratas om backvärvningar - man vill "helst" se en 100-kilos tvåvägsback som är bra på grillorna och kan spela första backpar i PP.