Singlar ut platt-tv:n från fjärde våningen redan nu.
Drygt en och en halv timme innan nedsläpp.
Nu behöver ni inte känna någon press FBK-jävlar...
...Och om vi mot förmodan kniper fragment av någon tröstlös svårfångad omöjlig poäng, då ska jag fixa mig en språngande ny teve med sådana där stiliga nanoprickar som belönades med Nobelpris.
Det däringa Nobelpriset det tjatats om i media typ lika mycket som Timrås nya backförstärkning i dag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Singlar ut platt-tv:n från fjärde våningen redan nu.
Drygt en och en halv timme innan nedsläpp.
Nu behöver ni inte känna någon press FBK-jävlar...
...Och om vi mot förmodan kniper fragment av någon tröstlös svårfångad omöjlig poäng, då ska jag fixa mig en språngande ny teve med sådana där stiliga nanoprickar som belönades med Nobelpris.
Det däringa Nobelpriset det tjatats om i media typ lika mycket som Timrås nya backförstärkning i dag.