1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2578421

Sv: Apropå nånting...
Känslan just nu är att vi gör väldigt många saker rätt.
Vi har mest puck, mest avslut osv. Men en svag backsida.
Börjar vi bara göra mål och får tillbaka våra 3 saknade backar så hanterar vi precis alla lag i denna serie utan problem. Jag skulle säga att det vi saknar mest av allt är den där snipern. Likt Rattie :) Dahlén har ju aldrig varit det riktigt i mina ögon.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Helt ovidkommande såklart men om jag inte vore Timråit skulle jag vara Södertäljesupporter. Har ingen som helst anknytning dit men känner ett märkligt släktskap med den klubben. Kan omöjligt ogilla SSK

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.