1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2578702

Sv: Apropå nånting...
Helt ovidkommande såklart men om jag inte vore Timråit skulle jag vara Södertäljesupporter. Har ingen som helst anknytning dit men känner ett märkligt släktskap med den klubben. Kan omöjligt ogilla SSK

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kan det vara att dom har en kringla som logga? man blir lite kaffesugen när man ser deras tröja.
Deras fans är dock något märkliga, hade nån sorts hatkampanj mot MoDo efter att mördarn Niederbach gav Videll en liten knuff i ryggen.

En fin förening i övrigt med massor av hockeykultur.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Så lustigt. Jag har också sådana böjelser. 😊

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Har lite samma relation till Mora.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.