1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2578882

Sv: Apropå nånting...
Lomond: #3 Thommy Abrahamsson fanns med. Jag bifogar en bild på spelartruppen. Alltså, hur fan det här laget kunde misslyckas med att gå upp är och förblir en gåta??
(rätt säsong, fel bild. Jag återkommer)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ja riktigt sorgligt o beklämmande att man strulade till detta. (Liksom några fler ggr i matcher mot Löven o SSK när man haft bra läge)

Många tunga ögonblick man bevittnat...😈

Och efter detta debakel försvann väl Abris o Pauna o Anders Dahlin vände väl söderut o Finn la väl av.
Sen blev väl Wickberg o Pecka ettårsfall.

Blev en riktigt tung period efter detta...

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Timrå på den tiden var ett sånt jävla medgångslag. Varvade toppinsatser med bottennapp konstant. Ingen struktur skulle Ante sagt, ingen ödmjukhet skulle Kenta sagt. Plus en hel osunda vanor under säsong om man nu skulle tro ryktena som då florerade…

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jo, det var märkligt. Var väl en 5-10 landslagsmeriterade spelare i det där gänget.
Det var ju förstås färre lag i elitserien på den tiden. Se bara vilka lag som var i kvalserien. Tufft värre.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.