Dubbeld: Jag skulle tänka mig att prova 27 istället för 15 i 1:a. Tycker han varit både stark vid sargen och visat på bra fart. Tycker även att 15 egentligen är mer en fjärde en en förstakedja spelare
Hank: Håller med. Och skulle i alla fall vart kul o se Oliver med Lander o Emil.
Är ju riktigt stark vid sargerna o som du skriver riktigt snabb så tror inte han gjort sig. Och Mieho är ju egentligen en klassisk 4:e linje spelare med sin tyngd o fysiska spel men han funkar ju högre upp också. Men hade onekligen vart kul o se Oliver där i första med Lander o Emil.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.