1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2580384

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Jag sa 3-1 till Örebro. Det kommer att bli det. Hur kan vi förlora igen o igen o igen när vi har dominerat matchbilderna? En gåta.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Hanzl

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Tredje matchen i rad där vi är det klart bättre laget och ändå inte kan komfortabelt spela hem en match.

Jag skiter faktiskt i att det "ser bra ut", inget lag får stilpoäng i tabellen.
Jag ger mig fan på att när vi summerar kvällen om en kvart så har vi förlorat med 4-1

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Varför slutar vi spela i 3e??

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer