Tredje matchen i rad där vi är det klart bättre laget och ändå inte kan komfortabelt spela hem en match.
Jag skiter faktiskt i att det "ser bra ut", inget lag får stilpoäng i tabellen. Jag ger mig fan på att när vi summerar kvällen om en kvart så har vi förlorat med 4-1
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag skiter faktiskt i att det "ser bra ut", inget lag får stilpoäng i tabellen.
Jag ger mig fan på att när vi summerar kvällen om en kvart så har vi förlorat med 4-1