1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2581898

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Det ska vara ett sjukt fokus på domarna i SCA arena. Varenda jävla match, varenda jävla domslut framöver. Nu fan får det vara slut på lallandet om sportslighet och mjäkighet. Fredspiporna är slut, nu ska det påverkas från läktarhåll även hos oss! Är så galet trött och less på mesigheten hos Timråpubliken i detta fall. "Bara älska, inte hata", vilken satans tramsbyxa

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Japp få vara slut på kyrkokören och mesigheten i arenan de ska vara ett JÄVLA TRYCK PÅ DOMARNA som de flesta andra lag har i SHL

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä det ska vara en pina att vara domare i vår hall hädanefter. En riktigt jobbig hall att komma till. Hoppas att banderoller o annat kommer upp ikväll.

Kärringarna o gubbarna som inte gillar skriken o ramsorna kan gå hem! Hejdå ni är inte saknade. 👋 v

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.