1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2581934

Sv: Apropå nånting...
Modano: Alla, jag skriver a l l a! riktigt framgångsrika idrottslag har supportrar som gör domarna lite lösa i magen. Vi ÄR den sjätte utespelaren, vid behov tungan på vågen

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Följer diskussionen på TV4 angående Albin Lundin. Det är ju förihelvete domaren som visar
upp en osedvanligt dålig känsla och det är han som
backar in i Albin!!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

HAHA när man hör förklaringen av Johan Nordin till Lundins avstängning så blir man rädd för hur hockeyn kommer bli i framtiden, " Det kan vara bestraffningsbart även om det inte är med vett och vilja från Albin " HAHA vilken tomte

Sv: Apropå nånting...
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/4owlBe/ny-avstangning-for-krock-med-domaren

Vad fan är det som händer? Är det dags att införa någon slags off-ice domare enbart med Videokontroll på allt? Skämt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.