Söderöver: Smög in i modoboken o va trevlig men alla inlägg raderades dom e nog avlade av helsyskon därav bristen på hjärna! Obs hjärnor finns te salu på Blocket modolåjder!!!!!!!!😈😈
JonteD: Laget Modo är mycket effektiva, det är målen som räknas till syvene och sist. Framför allt är jag imponerad av deras defensiv. Karlin har verkligen fått in disciplin där vad verkar. Däremot är han Malmberg... Claes eller Adde eller vad f#€ han heter i Örebro inte alls lika effektiv som mot oss. Beror det på Örets insats eller är det skillnad i hur effektivt försvarsspel Modo har vs oss?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.